2016. október 6., csütörtök

Luca hintája - a mi hintánk


Valakinél Luca széke, nálunk Luca hintája.
~ fél évig készült, majd közel fél évbe telt, mire lefotóztam.
(Most meg kb. fél évbe telt mire bejegyzés lett belőle)
Mondjuk a folyamatot meggyorsította volna kapásból az, ha nem másik településre kellett volna utazgatnom minden egyes rétegfestésnél, na de ha csak így tudtuk megoldani télen, akkor ez van.
Én igazából nagyon-nagyon szeretem. Gyönyörű alkotás lett.
A futó felületen színben egyiknél sem az én általam elképzelt árnyalatot sikerült összehozni, de így is mese szép.
A borítása pompás lett, jó tartósnak is bizonyul.

Linda feje kifejezi a végeredményt.








Nagyon vicces egyébként, mert rengeteg képet csináltam, amikor végre lehetőségem nyílt és rá is szántam magam, azonban én biztos voltam benne, hogy a képek már fent vannak a laptopomon, így a telefonomról 6 db kivételével lelkesen kitöröltem a képeket, most pedig gazdálkodhattam azokból, illetve a facebook-ra feltett képekből (amiknek a fele szerencsére fedte egymást, mert miért is ne).
Mindegy, 9 kép se olyan kevés. Az, hogy mennyire csodás, így is látszik. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...