2016. október 4., kedd

2016 május - június


Parson trimmelés.
Egy hihetetlen kutya, aki élvezi! még a has! trimmelést is és néz rám érthetetlenül, ha abbahagyom a szőrének a tépkedését, hogy na, folytasd már!
Mintha valami wellnes szolgáltatás lenne, teljesen ellazul tőle. 
A mai napig nem akarom elhinni, hogy ilyen kutya van a világon :D



Kicsi Boncsikával

Ennek a sétának a sztoriját elolvashatjátok a "Hetény, én így utállak" cím alatt
Szép lezárása volt, hogy még az eső is elvert minket.

Fél óra móka minőségi eszközökkel, úgy, hogy rendszeresen karban van tartva :D



Szép helyen lakunk mi, csak ne lenne ennyi agynélküli befásult ember, meg ne jönnének ki a kutyák a tanyákról





Tapika a szoliban.
Igazán szép színe lett.



"Csak meg kell fürdetni"
Hát én egész nap Csak nevettem :D









 Szegény kiskutyát úgy halászták össze egy szántóföld mellett.
Egy SOS birkanyírással járultam a mentőakcióhoz hétfő éjszaka.
Az eddigi legbolhásabb kutya volt, akit életemben láttam. Csodálom, hogy maradt egyáltalán vére szerencsétlennek :(
Most már hál' istennek arany sora lett :)

EB eb szurkolás
Idén nyáron nagy csoda történt, foci meccseket néztem!!!

Linda mobil kozmetikázása







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...