2016. január 3., vasárnap

Kutyás szilveszter 2015


Valami érdemleges zárást szerettem volna az évnek, mert eddig nem igazán sikerült értelmesen egyik évben se eltöltenem (max a tavalyi budapesti szilveszterezést tudnám felhozni).
Több opció is volt, de úgy látszódott marad az a program, hogy megtanulok kötögetni egy sarokban.

Végül nem így történt (tehát továbbra se tudok normálisan kötni :D ), hanem világgá mentünk. Na jó, pontosabban csak Magyarország végére utaztunk, Ásotthalomra, egy vadász tanyára. Kutyákkal. Ez már önmagában jól hangzik, nemde? :)
Szóval fogtuk magunkat és a kecskeméti agilitys csapat elhúzódott kutyáival a szilveszteri durrogások zaja elől egy tanyára. 10 ember, 17 kutyával. Én úgy voltam vele, hogy vissza se jövök :) A kocsi fullon volt - 2 ember, 6 kutya.
Egy laza kis túrával kezdtük, amit sötétedésig letudtunk, ezután edzőnk vezényletével nagyon finom kenyérlángos készült kemencében. Ezután jött még helyben füstölt pisztráng, ami az egyik legfinomabb dolog a világon *-* halálra tudnám enni magam belőle - ezzel a kutyák is így voltak, akiknek szintén jutott a mennyei csemegéből jó pár falat ;)
A részletezésnek ezzel vége :) ...



Kemény 3,5 órás alvással én aludtam a legtöbbet, amivel durván hétalvónak lettem titulálva - haggyá' mán'
Ennek örömére levezethettem a zirka 100 km-t :)
Persze mentem volna még kicsit dolgozni is ezután, de valahogy nem volt rá inspirációm mégse - ez van, ha lecsappan az ember életkedve kicsit /rossz, amikor az első nap a szemed elé kerülnek a 2015-ös veszteségek, dehát így erősödik az ember lánya/

Örülök, hogy megvolt az első szilveszterünk, amikor Linda nem parázta magát halálra (az mellékes, hogy ahogy haza értünk, még 2 napig durrogtak ... :) )
Rájöttem arra is így az év utolsó napján, hogy leleményesebb Tapi és Linda, mint gondoltam.
Ők folyton elfoglalták a szabad pokrócokat, majd rájöttek arra is, hogy a legjobb hely a kemence mellett van és Józsi is nekik rakta ám oda a boxot, nem az ő kutyájának.













 Célkeresztben




















Olyan jó ugyan olyan fanatikusokkal lenni, mint te magad :) (L)
Boldog, kutyázásban gazdag új évet mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...