2016. január 1., péntek

2015 - a hullámvasút


Eddigi életem "legizgalmasabb" (ha szépen akarom kifejezni magam) éve volt a 2015-ös. Egy hatalmas hullámvasút volt az egész, nagyon éles kontrasztokkal, ami néha kicsit soknak bizonyult számomra.
Rengeteg pozitív dolog történt velem kutyázás terén is, de sok negatív is. Volt, hogy úgy gondoltam, a kutyázásomnak sincs semmi értelme, pedig éppen ellenkezőleg, ez adja meg az egésznek az értelmét. Sok minden változott egy év alatt, de ők végig maradtak.
Az első legnagyobb siker az volt, amikor elvégeztem a MAGISZ agility kiképzésvezetői tanfolyamát. Most nem igazán vettem részt sok versenyen, mivel Dakar még nem lett összerakva, a 18 hónapot is csak novemberben érte el; Tapival és Lindával pedig már nem sok értelme van komolyabban folytatni a versenyzést, de amelyikre elmentem, a legjobbak voltak.
Hangulatban a Lekááá-nak hála a Hód-dog kupák ott voltak nagyon!
Volt egy szuper lekááá-s meglepi 18. szülinapi bulink is és egy ballagásunk is.
A nyár messzemenőleg a legeslegjobb volt, a két hatalmas pofon ellenére is.
A szarvasi táborban még soha nem éreztem ilyen jól magam, illetve Horvátországba is sokkal nagyobb buli kutyással elmenni. A kutyás "sátrazásunk" is szenzációsra sikeredett.
Örülök, hogy jópár emberrel sokkal mélyebb lett a kapcsolatom, emellett pedig kiléptek az életemből azok, akiknek menni kellett.
A sok pozitív mellett a legnagyobb pofonok is idénre jutottak, ezek, habár nagyon fájtak, kellettek, hogy változások történjenek jó irányba és eddig úgy is néz ki, hogy a többség azért jött, hogy valami jobb kerüljön a helyére.
Ilyen volt a kutyakozmetikus vizsgám is, mert hogy a szépítésről is bizonyítványt szereztem.
Jogosítványom is lett, ami sokat könnyített a helyzetemen, kevésbé lett bekorlátozva a kutyázás.
Habár számomra teljesen mindegy, hogy milyen évet írunk, remélem a 2016-os évemben már igazán hasznosíthatni tudom a tavalyi évben bekövetkezett leckéket, tapasztalásokat, ezáltal egy még ennél is sokkal sikeresem évet zárhatok majd magam mögött.
Tényleg nagyon szépen köszönök mindenkinek minden!!! A sok jót és a sok rosszatt is, amikért igazából csak még hálásabb lehetek. Komolyan. Rengeteget tanultam, (többet között pl. azt, hogy soha többé nem csinálok 93 képből álló montázst, bármennyire is baromi jó ötletnek tűnik (vagy ha igen, baromi más tematikával felépítve, jobban szelektálva) a többi már csak rajtam áll.
wink hangulatjel
Kb. az összes élményemhez szorosan kapcsolódnak a kutyák, amit egyáltalán nem bánok, én csak azon leszek, hogy ez továbbra is így maradjon.
































Boldog, kutyázásban gazdag új évet kívánok mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...