2014. augusztus 25., hétfő

Water challenge

Bejött Magyarországra is a drága Water challenge, ami gondolom sokaknak feltűnt (többnyire saját ÉLMÉNYEK alapján :P ).
Elején nem is törődtem nagyon vele, meg se néztem a videókat, úgy gondoltam jól eljátszanak vele -elsősorban a budapestiek- és hogy el se ér a közelembe.
Aha... aztán amikor már "betört" a sulinkba kicsit elkezdtem érezni, hogy talán szorulhat a hurok, de csak később gondoltam vele, amikor már a 2. körök futottak nálunk, hogy basszus, előbb vagy utóbb bezárul a kör és majd mindenkit el fog érni és nem lesz menekvés o.O
Hát így is történt... Rögtön ketten is engem akartak jelölni, úgy csaptak le egymás elől...

Szerencsémre nem a leghidegebben kellett teljesítenem (, egy napot várva ).

Az elsőszámú problémám az volt, hogy a Duna-Tisza köze közepén vagyunk... víz az nuku... nincs a popónk alatt a nagy Duna, Balaton, Tisza vagy valamelyik egyéb nagy vízmennyiség...
Szóval így tényleg nagy kihívás volt...
Elsőnek elutaztunk kb. 40 km-t megfelelő hely reményében, de ez lett belőle:



Aha...
Szóval vissza ellenkező irányba és onnan is még x km az egyik erdőig, ahol van egy nem is tudom minek nevezzem...
Persze kocsival nem lehet egyből megközelíteni, de legalább sétáltunk.
A megfelelő részén pont akkor kezdtek sütögetni, ami még nem is lett volna annyira nagyon gáz, de LÓVAL -.-" :@ Hiába kerestünk más részt, horgászok és egyéb problémák miatt nem volt jó, így visszamentünk a paci mellé...
Próba cseresznye, imádkoztam, hogy ne az legyen a kihívás vége, hogy a ló alól kell kimentenem a kis kutyáimat.

Felkészültem, hogy meg fogok fagyni, még a papucsomat is menekülési irányba készítettem be ^^

Így történt:


Ismételten imádom a vizi climacool cipőmet ^^ Biztos erre tervezték. :D
Látszik hogy zavart vagyok és kitekingetek, ami elsősorban az említett paci miatt volt. Imádom a
kicsi dinkaságaimat is, akiknek meg se fordult a fejükben kimenni még a kajára se és hogy a vizet választották inkább, főleg úgy, hogy víziszonyuk volt (L) Annyira örülök, hogy megszerették szemmel láthatóan.
A büdösségre meg annyit, hogy a tiszta német folyó után ez tényleg váratlanul ért...

A felmelegedés miatt pedig végül nem fagytam meg, sőt, még nem is fáztam :D Vizesen tudtam kisétálni
a parkolóig :D

(Plusz élmény, hogy egyszer futok össze másik kutyással séta során Magyarországon, erre hát nem németül beszél az is :"D Jeee )

Igazából jó kis hülyeség volt ez :D Külön van/volt 3 kedvenc vidim is, hisz imádtam a fullos, egyedi megoldásos videókat, amin jót lehetett nevetni XD
Na meg a drága szülői reakciók is megértek volna egy összeállítást (y) ;)
Éljen a water challenge, köszönöm a jelölést :"D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...