2014. augusztus 23., szombat

1/3-os lekááá-s




Júniusban meghívtuk Timiéket egy kis hopszikázásra, hisz már több hónapja nem voltak pályán, én meg pontosan tudom, hogy milyen szar érzés megfosztva lenni a kedvenc hobbidtól hónapokon keresztül. Az eső próbált minket elmosni, de miután látta, hogy nekiálltunk pályát pakolni, minden bizonnyal lesöpörtük az elszántságunkkal, ugyanis a végén már elég volt a póló is.



Egyébként mi se gyakorultunk magunkat szét az azt megelőző időszakban, nem igazáb agilityztünk és én is foghatom arra, hogy kijöttünk kissé a gyakorlatból (Timiék sokkal jobban nyomták, mint mi :") ciki )
Ennek ellenére voltak részek, amik nagyon-nagyon tetszettek <3 a="" az="" bbs="" ben.="" esetek="" fellegekben="" g="" hanem="" hogy="" kalimp="" letisztultan="" ltam="" mutogattam="" nem="" olyan="" p="" s="" ssze-vissza="" t="" tetszett="">Kicsit túlzásba estem a vége felé, csak videón tűnt fel, hogy mennyit lassultak. Nekem nem tűnt fel, mert kondi híjján én is kb. egyenes arányban fáradtam velük. Ezért is örülök a videóknak (y)





A zene miatt Lindáét ezúttal az Indavideó-ra tettem fel:
http://indavideo.hu/video/Linda_2014_06_02








:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...