2014. augusztus 26., kedd

Móniékkal + "új" fényképező



Linda lánnyal ismét buszra szálltunk. Ezúton is parkozni mentünk, Mónival és az új terápiás tanoncával, Marcival, akik Kecskemétre látogattak :)
Sajnos nem tudtok a szűkös időbeosztásuk miatt túl sok időt együtt lenni, de azért jó volt újra találkozni kicsit és megismerni személyesen is Marcit :)


Lazán élni tudni kell ;)


Vidám uszi és Linda véleménye :"D


Április óta tönkrement a gépem, így meg voltam lőve... Az elszomorító az, hogy ahol megkérdeztem Kecskeméten, nem is foglalkoznak gépszereléssel... Legnagyobb megye székhelye, gratulálok...
Nézegettem használt gépeket is, mivel kb. az újkori árába került volna a javítás :(
Extra gépbe nem tudtam/akartam beruházni, így egy hasonló gépet választottam, csak régebbi tipusút.
Sajnos videónál nem lehet vele zoom-olni, ami agility videózásnál elég kellemetlen hátrány (dehát döntsd el mire kell a gép), képeket viszont talán még jobbakat is csinál.
Igazából semmi extra, már az előző gépemet se gyártják, ezt meg végképp nem, és én még mindig nem tudok fotózni.



Linda, a kis cuncimókus aranyoska :D Így értékeli a fiatal uszi próbálkozásait.




A játékuk meg egyszerűen: KELL kategória :D
El nem hittem, a New Yorkerben vették, táska kiegészítőként :D
Oda meg vissza volt érte Linda is, kár, hogy már rég vette :/
(Azóta szerencsére találtunk egy hasonlót, csak az túlságosan is hullik, rövid életű lesz)
















Gyors pózolás a szökőkútnál indulás előtt :)



Vigyorik, vigyorik :) (L)


Köszönjük a kis parkozást Móni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...