2014. július 31., csütörtök

Shelties torta


No hát nem semmi tortát kaptam szülinapomra ^^ Meglepődtem, amikor láttam, hogy szép sheltiekék ülnek a tortámon (egyszer megdicsértem ezt a képet, a többi előzmény pedig egyértelmű, főleg azoknak akik kicsit is ismernek) Így tehát a "mit szeretnél?" kérdésre adott válaszomat megkaptam :")
Egy baj volt a tortával, sajnáltam felvágni X"D Nagynehezen rávettem magam, hogy beléjük vágjak, de persze a lábuktól haladtunk és a fejecskéjük voltak az utolsó szeletek.
Az igazán nagyszerű ajándék pedig az volt, hogy végre, 1,5 év után újra lett base seconds sátram *-* (a tragikus előző eltávozása után :( )
Köszönöm az elkövetőnek a sok-sok kedvességét és a figyelmét!!! (L)

(és hajaj, ennek a gyertya mennyiséget már nem ment egy fújással az elpusztítása)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...