2014. július 25., péntek

Lepkés ez, fonott az


Április végi nap volt Tapi egyik legszebb napja. Csupa olyan programokkal halmozva, amiket ő előnyben részesít.
Eleve imádja ugye a sétákat, hát most még gyíkvadászat is társult hozzá, szerintem a city összes gyíkját felriasztotta.

Videóztam is -de sajnos csak telefonnal- a nagy hajszákat, de a minőség se jó, meg annyi elmaradásom van, hogy nincs kedvem most ilyennel szöszölni, így csak képeket hozok. A pille pózolásba fogott (mire fotózásra váltottam az egyik elröppent) így még Tapival közös képet is tudtam lőni róluk. Nagyon kis bátor (?) volt, a képébe nyomtam a telefont és így se repült el.





Pluszba még hozok egy kis fonott yorkit is :D (nem én csináltam, én csak lefotóztam)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...