2014. július 1., kedd

Agi február

Nos igen, mit ad Isten, ha egy kis ideig -olyan egy hónap- szüneteltetjük az ugri-bugrit? Csak nem ki lesznek éhezve a kicsikék? 3:)
Hát egy picit de, azért máshogy álltak hozzá a dolgokhoz.

-Szóval februári edzés vidik-
A pálya tetszett (kivéve szlalom után rész, én valahogy azzal nem voltam megelégedve sehogy se... azt a részt mi nem tudjuk szépen lefutni és pont... (előtte korainak tartottam volna váltani (a hosszanti spirt miatt oda se értem volna...))) (egy kis elhagyást sűröbben kéne gyakorulnunk)
A 3. akadálynál lévő rész éreztem még szinte mindig beakadósnak (aztán lehet én csesztem ki magammal 2. akadály szöge miatt pluszban). Egyedül (talán) Tapinál 1.46 körülit fogadnám el (hmmm... talán mert használtam a vállacskámat?)
(Na jó, a szlalom se rosz 2. percnél - Igazából az a kör tökre tetszett, kár a kúszóért)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...