2012. november 6., kedd

a sors nem ismeri a kutyafajtákat...


ez teljesen bebizonyosodott a névnapomon (igen, aminek már több mint egy hónapja :D )

egy akkori teljesen átlagos napnak indult, reggeli séta (ami végülis szokás szerint délig húzodott ki, azért is "csak" addig, mert suliba kellett rohannom...)

békésen sétálunk amikor találkozunk egy nénikével, vele 3 kutya
1 goldi, 2 kicsi keverék

valamit kérdezett, de csak annyit értettem h két kutya... jó, gondoltam, biztos az én két kutyámról akart valamit, nem értettem, ennyi



keverékek ránk szálltak, követtek is
leállok, meg minden h behívja a gazdi
semmi
megy tovább

jön szembe egy másik kutyás
majd amikor a nőt beérik, látom h leállnak beszélgetni

Fénykép0272

jó, szépen lassan mentünk tovább
nem is néztem hátra, amikor egyszer csak látom h a nénike és a golden eltűntek...
néztem h mi  a franc??? ezeket itt hagyta??? :OOO

jön vissza a férfi kutyás, egy másik nővel
keverékek persze még mindig velünk, hívták játékra Lindát és Tapit, ott ugráltak körülöttünk...
mikor a másik 2 kutyás meglelőzött, a férfi elhívta őket

hu, máskor ugyen nem láttam velük, de akkor az övé lennének a kutyák? végre

na de kb. eddig is tartott az örömöm, nem is az övéké voltak, visszarohantak hozzánk

Fénykép0268

ekkor jöttem rá, amit itt nem gondoltam volna, ennyit a nagy népről, ezek bizony kóbor kutyák lesznek o.O
bakker, hogy fogom én ezeket lerázni??? mit csináljak???
kavaroktak a gondolatok a fejemben...

csak így idepottyantak???
a névnapomon???
azt hiszem hangoztattam már párszor, hogy milyen kutyát szeretnék, mit nem értettek ezen :'D

ugyan rövidebb szőrő egyénk akarok igen, na de ennyire azért... o.O
szín se teljesen jött össze...
még még a felálló fül stimm :'D
:')

még jó h korábban akartam visszamenni, nem jött össze
ott ültünk, vártuk a csodát...
(hátha valaki arra sétál és hozzájuk csatlakozik be 3:) )
már kutyáimnak is elege volt tolakodóságukból...

Fénykép0270
azt hiszem csak elég ránézni a kutyák fejére...
látszik h ki mit gondolt a szituációrol ;)
Fénykép0269
persze ekkor nem jött senki...
végül felültettem őket, az idegeneket meg morgással elhajtottam
de persze visszatértek...

Fénykép0271

végül a 2. elhajtásnál visszajött az a nő, aki a férfivel sétált, magához hívta őket és telefonált jobbra-ballra...
na akkor ez is elintézve
próbáltunk elosonni...
sikerült, csak h Tapi lemaradt...
na ekkor kaptam meg tőle is a névnapi ajándékot -.-" a jó büdösett...
nagyon mérges voltam...
mire megtisztítottam a visszaérés után, persze már megint késében voltam...

na és ez csak a bemelegítése volt életem legrosszabb névnapjának...


_________________________________________________________________________________
Fénykép0263
hozok még pár vihar előtti képet...
(bár volt ahol ekkor már rég dúltak az ennél jóval nagyobb viharok...)
Fénykép0264

ekkor még szépek voltak a fények, na de utánna...
nem sok élőlénnyel találkoztunk... nem is értem miért... pedig ők már edzettek vagy mi...
Fénykép0265
Fénykép0266

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...