2012. november 7., szerda

Never Give Up [Agility - English version]


ezt a videót mindenkinek látnia kell!!!!!!!!!



én is pont ilyet szerettem volna csinálni (csak sajnos a másik véglett még nem következett be... ... ...)

ugyan angol nyelvtudás hiányában nem értem a szöveget, a lényeget azért sikerült megértenem...

amúgy ez nekem most pont kapóra jött, így hogy megint az összeomlás határa kerülget a versenyzésünkkel kapcsolatban...
amikor már kezdem elhinni, hogy vége, az már a múlt, mindig jön a visszaesés...
és így-, na meg edzési teljesítményt nézve- mindig egy szíven döfés...

:(

azért jó látni, hogy nem egyedi eset vagyunk...


minden esetre az én erőm és türelmem is fogytán...

*nagysóhaly*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...