2017. április 17., hétfő

2016 november - december

Így húsvét hétfőn, földművelés után, lássuk gyorsan a tavaly november - decemberünket :)

Szőnyegeztünk, brutálisan sokat, amit a korán sötétedések miatt nehéz volt néha kivitelezni.

 Dakar anyukája volt Miss November az agilitys naptárban <3 p="">
Ismét büszkék lehettünk rá, a tenyésztőnknek pedig hálásak a naptárért!



Egy novemberi versenynap volt, amikor csak kísérni jártunk.



 Falusi kutyák, illetve térfigyelő rendszer.




 



 Finomságok a gyakorláshoz



Amikor öcsémből előtör a kutyás énje




Berohantam a helyi plázába és mivel közeledett a karácsony több kis standdal volt teli a megszokottnál. Ahogy baktattam fel, mintha az egyik bögréin shetlandi juhász képek lettek volna. Áh, nem is törődtem vele, biztos rossz képeket mentettek le a netről, amikor lassies bögréket akartak csinálni... Visszafelet jövet már indultam volna haza, amikor mintha egy sheltiet pillantottam volna meg. Gondoltam biztos halucinálok, kutya eleve nem is jöhet be itt a boltokba. Közelebb érve viszont tényleg úgy tűnt, hogy jól láttam.
Kihasználva, hogy a gazdinak fogalma sincs arról, hogy ki vagyok és végre én állhatok a másik oldalon odamentem, hogy "mini Lassie?" :D
A gazdi mosolyogva mondta, hogy igen.
Aztán megemlítettem, hogy sheltie. Nagyra nyílt a szeme, majd robbant a "bomba"
Elfelejtettem, hogy sietek haza, hogy baromi éhes vagyok és hogy a telefonom  a táska alján van és legalább egy óráig beszéltünk a fajtáról és a kutyakozmetikázásról.
Egyébként terápiás kutyákkal volt az illető és adományt gyűjtöttek.
Hogy a gyerekek is örüljenek otthon, kekszvásárlással támogattam az alapítványukat. 



Megvolt az évvégi csokikupánk is, ahol mindkét fiam első lett.
Dakar egyéniben, Tapi a "The black team" tagjaként Jennyvel csapatváltóban, így a finom csoki mellé nyertünk két fantasztikus agilitys bögrét is :)


a végén pedig ittunk otthon győzten kutyáinkra

Zsákbamacska

Idén volt kutyasulis záróbulink, ahova sütöttem egy tortát edzőnknek az éves munkájáért.


Annyira édesen alszanak, hogy ezt a témát valahogy sosem unom meg 






kosárkutya


hülyeagilitys...
a vaslábas, vastag, gumiborítású, 25 festékréteget tartalmazó hintámat gondoltam egyedül simán arrébb rakom, nem kell segítség
ment is
egy darabig
aztán már nem bírtam tovább tartani és elkezdtem lerakni, de mivel a lába összecsukódott elkezdett zuhanni 
én meg mivel vigyázok rá, mint a szemem fényére nehogy már valami baja legyen  így gyorsan beraktam alá a lábamat
jó ötlet volt, mert így a lábamnak zuhant neki, ami elég nagy és csúnya nyomott hagyott

Kecskeméten új kutyás szolgáltatásra nyílt lehetőség, az étel házhozszállításra!
Mind a 3 kiskutyám kapott 1-1 nagy adag főtt ételt, amit nagy örömmel fogyasztottak el!


A karácsonyunkról pedig már írtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...