2017. február 7., kedd

2016 október

Petra, Tapi, Linda és Dakar:
2016 október-november


igen, kellett oda a szexi rózsaszín papucs, mert az egy képről se hiányozhat


amikor a bulik eldurvulnak...


Életemben először betekintést nyerhettem egy vadászatba és részt is vehettem rajta, mint hajtó.
Kegyetlen volt, mert az eső olyan szinten esett, hogy nem kellett megállnom inni.
Mondjuk mint szemüveges legalább nem is láttam semmit. 
Első alkalomnak ez így kicsit keményebbre sikeredett, főleg hogy egy dolog nem tetszett annyira az esőn kívül, a higed.
Tudom, tudom, meg értem én, de azért mennyivel jobb buli lenne ez egy enyhén hűvös, napsütéses napon... :D

Másik nagy élmény a kutyás része volt. 
Végre láthattam vadászkutyákat munka közben és megismerkedhettem egy számomra teljesen új fajtával, a francia vizslával.
A létezéséről se tudtam. Elején csak néztem távolról, hogy ez meg milyen pointer... vagy foltos magyar vizsla?  Amíg oda nem mentem én a pointer x magyar vizslára tippeltem.
A gazdája elmondta, hogy nem sok példány él az országban és nem egy gyakori fajta, így picit azért megnyugodtam, hogy szegényekről semmit se tudtam eddig. 

A másik nagyon hasznos dolog az volt, hogy találkozhattam egy német vizslával is, akit nyírnak.
Utólag sajnálom, hogy nem fotóztam le, ugyanis tökéletes példa arra vonatkozóan, miért is nem nyírjuk a trimmelős fajtákat, hanem igenis kitépkedjük a szőrt. 
Szegény vizsla úgy nézett ki, mintha spániel lett volna belekeverve. El is gondolkoztam, hogy nem-e keverék... de nem, mert biztos, ami biztos alapon megkérdeztem, hogy csak nem nyírva van.
Mondjuk könnyen beszélek, mert a legnagyobb kutya, amit eddig trimmeltem egy parson volt... :D
de nyilván minden megbeszélés kérdése.


Éjszakai csendéletek.


Macskusz tanulja az OMD technikákat


Britek
Óriás sheltie és giga corgi

Cuki corgi popsi


Drágáim (L)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...