2016. szeptember 14., szerda

II. Puntos Baráti Összejövetel


Április 9-én megrendezésre került a II. Puntos Baráti Összejövetel, s mivel ezt már közel rendezték meg hozzánk, nem hagyhattam ki.
A kis két hengerezőmmel kopogva, de nekivágtunk Jakabszállásnak - ehhez azért így menet közben átgondolva rájöttem, kell arc... (habár cuki volt és oda-vissza, illetve a felvonulás alatt is mind a 4 hengere megtisztelt a munkájával).
Na de ennyi elég is az autókról, mert nehogy már valamibe ne csempésszek kutyásat.

Gondoltam én egy kutyás bemutatóval próbálom izgalmasabbá tenni a napot, amit a szervezők meg is engedtek. Nagy figyelemre nem számítottam, ha másra nem, hát gyakorlásra tökéletes lehetőség.
Még azért befűztem az expuntós Józsit és ők is erősítették a kutyás részleget.
(Az én kocsim felszereltsége a 4 kutya :D )

Nagyon-nagyon pozitívan csalódtam.
Hatalmas érdeklődéssel figyelte mindenki a bemutató minden egyes mozzanatát, videóztak, fotóztak, ámultak és bámultak.
A végén odajöttek kérdezni és segítettek elpakolni.

Aztán Ribizlinek tartani kellett még egy bemutatót a később érkezőknek. Nem akartam hinni a fülemnek, amikor az egyik szervező odajött, hogy "nem lehetne, hogy a Ribizli még egy kicsit szlalomozzon?" :D

A party punto eddigi ember-kutya rekord száma pedig a többi puntost is meghökkentette :D
Illetve amikor meglátták kutyás cuccokkal tömve, csak megjegyezték - erre IS jó.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...