2016. szeptember 17., szombat

Agility love

"Ha találsz egy embert ,aki támogatja a szenvedélyed ..
..az az ember ,akit meg kell tartanod.💕"
De a legjobb, ha veled együtt csinálja és ugyan úgy "nem normális", mint te ;) :) ;)
Őszintén szólva nem tudom, hogy bárki is örülne-e egy ilyen összeállításnak, de az elején még jó ötletnek tűnt, ha meg már megcsináltam, legyen nyilvános égés :D:D
Elvégre jubilálunk :D:D
Persze számomra viccesebb, mert tudom, hogy miután 100 km-t utazva kiköptem a belemet és lejöttem a pályáról, azt kaptam meg, hogy "hát... a kutya jól csinálta" - így vált szállóigénké, aminek köszönhetően többször is szerepel a videóban.
Vagy hogy edzésen a "mid van neked, bordered, hogy ilyen messziről szeretnéd beküldeni?" mondat is az én számat hagyta el előbb, utána kaptam csak vissza.
Dehát elvégre erről szól minden, adok-kapok játék :D

(De persze ma is az ő futama alatt állt meg majdnem a szivem. A medivides összetett első helyet elbukó videón majd kiesett a kezemből a kamera, meg ott inkább már csak légzőgyakorlatokat tudtam csinálni, ami hallattszik is a videóban)


:D(Meg
Ui.: Tudunk azért ám agilityzni - néha legalábbis már egészen úgy néz ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...