2016. február 28., vasárnap

Bálint-nap 2016


Idén is nagyon megadtam a módját a bálint-napozásnak :)
13-án versenyen voltunk Tordason. Sajnos csak nézőként. Rosszul is esett korán kelni, korán elindulni, majd látni, ahogy pakolják a pályát, ami mi nem fogunk futni ... :(
Aztán az is rosszul esett, amikor jöttek a kérdések, hogy mi milyen kategóriában futunk, illetve miket mentünk. Hát semmilyenben és semmilyet.
De legalább pályabejárásnál okoskodtam :) meg vittem magammal Dakart, így szokhatta a lovardát ismét.

Február 14-én pedig romantikusan kimentünk edzésre ^^ <3 p="">Az időjárás nagyon szépen megajándákozott mindet. Gyönyörű idő volt!





Extrák: 2 év után végre kész lett az utolsó Lekááá póló :D (most, hogy már mindenki ... kutyázni)
Kint volt a palánk és szét runningoztuk magunkat <3 nbsp="" p="">
A sheltiek is valentin-napoztak <3 p="">
engem pedig nap második felére betalált a gonosz karma, he-he








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...