2015. november 24., kedd

Országos Bajnokság 2015


Sajnos idén is kutya nélkül, de életemben először végre eljutottam. Nem is lazsálni mentem, jelentkeztünk Orsival és Anitának önkéntes segítőnek a szombati napra.

Nem akart gördülékenyen indulni, ugyanis a csodás kocsi, amivel mentünk volna megmakacsolta magát és nem volt hajlandó beindulni se. Végül program változással, de elindultunk. Én kb. 4 órát aludtam :)
Hajnalok hajnalán sikeresen fel is értünk és kezdetét vette az egész napos munka. Csodálatos helyen volt az idei OB. Én síkabáttal és 6 réteg ruhával készültem, de a csarnok fűtött volt, így szerencsére nem fagytunk meg. Sok szép futamot láthattunk, izgalmas volt kívülállóként az ország legnagyobb versenyén szemlélődni, ugyanakkor fura is volt, hogy kutya nélkül voltunk. Nem kellett ketrecet cipelni, kutyát vinni sétáltatni, bemelegíteni, készülni a futamokra, izgulni, stb.

Az OMD-nek hála kaptunk egy nagyon designos OMD-s pólót, OMD-s karkötőt és egy OMD-s tornazsákot, illetve kisorsoltak számomra egy hónapos prémium tagságot, valamint kapok még egy plusz pólót *-*
Regisztráltunk még a royal canin standjánál is, amiért ajándékcsomag járt, illetve vettem Dakarnak egy colorfundogs-os szőrös, tehéngumis szörnyeteget, amit hihetetlenül imád :)
Szóval igazából több cuccal tértem haza, mint a versenyek többségéről.



OB segítői szemszögből:

Jövőre már nagyon-nagyon azon leszek, hogy végre kutyával állhassak rajthoz az országos bajnokságon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...