2015. november 23., hétfő

Nincs szeminárium, nincs baj


Októberre lett volna egy szemináriumunk, de hatalmas hála a sok jóindulató, segítőkész, csupaszív emberkéknek, illetve, hogy későn kezdtem el szervezni, EL LETT HALASZTVA :) Igen, jól olvasod, csak halasztva. Igazából nem tudom miért jó ez, de mindegy. Minden esetre én jobban is jártam így, szóval no problem.
Persze mi edzettünk is, mert van pár akadályom -ami mennyire meglepő, de nem az égből pottyant és nem is ingyen adták, nem kevés pénz van benne és az udvart se csak úgy hozzá csapták a házhoz, amikor megvettük. Ebbe még biztos senki se gondolt bele. No sebaj - Szóval drága Anitával kiraktunk egy pályát és szépen leküzdöttük :)

Itt-ott elcsúsztam, de igyekeztem jól kirakni.


Dakarral:


Imádom :)

Tapp:


Most már végképp éles elhatárolódás lett köztük és Dakar között.
Velük már csak otthon mókázunk néha.


___________________________________________________________________________



"Ezentúl ha bármi bajod van velem kérlek írd meg egy levélben és add fel postán de annak akit érdekel"

Ha már a szemembe nem vagytok hajlandóak mondani. Egyébként mindenki szétnézhetne, mielőtt berántaná az a bizonyos kanál. 

Itt be is fejeztem, mert nem erről szól a blog. Bocsánat, .. voltam ismételten, csak nem értem minek feleslegesen a sárdobálás. Nem tudom hol kéne keresnem a hibát. 




További szép napot mindenkinek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...