2015. szeptember 27., vasárnap

Kutyakozmetikus lettem



A mai napon új fejezet nyílt a kutyás életemben. A gyerekkori álom, egy kutyás szakma immáron a kezemben van. Hálával tartozom mindazoknak, akik támogattak, biztattak, legfőképpen mesteremnek, Andinak, aki a szakma minden apró fortélyát megmutatta nekem; a családomnak, barátaimnak és nem utolsó sorban a gazdiknak, akik rám bízták a kutyusaikat - itt kiemelném Gizmót, a hős uszkárt és gazdáját smile hangulatjel - Az első nekiugránál történt hatalamas negatív kritikai után álmomban sem gondoltam volna, hogy többször is megdicsérnek a vizsgabizottságból. Az "amúgy szép" kijelentés után azt hittem rosszul hallok, már éppen kérdeztem volna vissza, hogy tessék, erre jött a "szépen van ollózva a lába", "szép az átmenet a lábánál". Az állam leesett. Majd kiderült, emlékeznek rám, és mondták, hogy június óta rengeteget fejlődtem. A bizonyítvány osztáson is megdicsértek másnap, hogy fényéveket fejlődtünk. A vizsga bizottság elnöke úgy adta át a bizonyítványomat, hogy érdemes volt újra megpróbálnom.
Végül nem is rosszul zártam, "JÓ" minősítésű lett a bizonyítványom, tehát a 4-es szóbelim mellé vagy 4-esre vagy 5-ösre értékelték a munkámat, ami hihetetlenül nagy szó számomra. Ja és lett egy új kedvenc fajtám, az uszkár :D Nem gondoltam volna, hogy nem az agility révén kedvelem meg az uszkárokat - peace





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...