2015. szeptember 15., kedd

Bemutató 2015-09-12



Élünk még, csak el vagyok havazva. Egyszer majd talán bepótlom a nyári elmaradásokat. Addig is a legfrissebb:
Szombaton a Csalánosi erdőben, egy nagy céges rendezvényen tartottunk kutyás bemutatót. :)
Nem sokat szerepeltünk, de az idegen környezet és a sok ember miatt, gondoltam jó gyakorlás lesz. (Főleg, hogy se szerdán, se vasárnap nem jutottam ki edzésre)
Az idő szűkössége miatt csak Tapival és Dakarral léptem pályára, de Linda is elkisért minket. Igazából a hatalmas simi roham után nagy volt a boldogság :D Tapika élvezte a legjobban.
A pályán volt számomra egy kis meglepetés, ugyanis ami Tapival nem jött össze, az Dakarral elsőre összejött :O Pont fordítva vártam volna.


Egyébként a munkakutyásokkal együtt szerepeltünk, így egy nagyon színes műsor állt össze. Posta galambokkal volt vadász bemutató is, örző-védő, IPO, agility, frisbee, drogkeresés (volt 2 rendőr kutya is).

A végén tortával és üdítővel vendégeltek meg minket.

Csak ilyen telefonos gagyi képekkel tudok szolgálni. Bocsánat.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...