2014. május 24., szombat

Sportos Linda



Idén végre Linda is sportos frizurát kapott, így remélhetőleg sokkal kellemesebben fog neki a nyár eltelni, valamint agilityben se fog ilyen magas érvágásként érni bennünket a kánikula :)Már tavaly is meg akartam tenni ezt a drasztikus lépést, de akkor nem jött össze, idén viszont már tényleg eljutottunk a kozmetikusig :D Vicces volt, hogy kozmetikushoz menet még megdicsérte egy bácsika a bicikliről, hogy milyen szép :")
Nem mindenkinek tetszik a változás, de én imádoooom :D *-* Élőben cukibb és olyan kis husi (L) Büszke is vagyok rá, mert jobban bírta, mint váltam. Nem problémázott a nyírógépen, egyedül a torkánál nem tetszett neki az elején, valamint a hasánál. Hétfőn még vettem neki egy pulcsit is. (Ebben a kiszámíthatatlan időjárásban nem tudtam milyen idő lesz éjszakára)

Nem, nem nézek oda.


Ez mind csak bla-bla




A fejénél nem igazán tudtunk mit kezdeni vele :") Kiscsajszi úgy gondolja, hogy neki mindenhogy tricolornak kell kellnie... szőrszálanként is :P







Volt nagy meglepi a falkában, mindenki egyből szemügyre vette Lindát, hogy ki is ez, mi is ez :")




Eddig nagyon bevállt az új frizura, Linda nagyon tepert a gyakorlásoknál, labdázásoknál :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...