2014. május 20., kedd

Rázódjunk vissza



Az írásbelik után agility hétvége következett -végre!-, szombaton Helláék jöttek át. Agilityztünk,meg fotóztunk ezerrel. Két kisebb pálya volt, ami nekünk visszarázódásnak tökéletesen megtette. Az első körök szörnyűek voltak... nem akaródzottak ráhangolódni Lindáék... valamint Lindának valami förtelmes ugrási stílusa lett... Én nem kezdek el csöpögni h milyen rohadtúl cuki... Nem, nem az... nekem nem tetszik, ez így fos. Szépen, fokozatossan tanítottam meg neki is anno, ugorjon már normálisan...




Most pedig következik a több ezer kép, hátha valakinek hiánya lett volna ;)
















(L)




Édes kis cuki angyalkám :D (L)













Tapika még mindig nagyon aranyos ^^
Diszkréten próbálja Shelley tudomására adni, hogy az a labda bizony az övé ;)



Vigyorik (L) :)

















Következő nap suliban voltunk, ahol elhatároztam magam egy döntésre, amit már tavaly meg szerettem volna csinálni :D Majd aki követ, észreveszi. Elég szembetűnő lesz.
A kezdőket meg imádom, olyan cukin bókolnak nekem, mint pl. hogy kinzótáborból jöttem, vagy mi? 
:D <3 p="" xd="">



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...