2014. január 9., csütörtök

Októberi videópár

Még október végén kiraktam egy fincsi pályácskát, amiről videó is készült.
Hát jól kiválasztottam, mint a mellékelt ábrán is látható okozott fejtöréseket.
Talán túl nehezet is választottam, mert már idegesített, hogy ha nagynehezen összejött valami, rá kb. 3 akadályra már ismételten elvéreztünk >< Itt tényleg annyira centire pontosan kellett helyezkedni, mert már ha kicsit arébb voltam borult a bili... grrr...
No de ebből tanul az ember, nem de? :D

Tappancs:


és Linda:


Lehetett volna gyorsabb is véleményem szerint, de ez van... Így legalább neki kevesebb hibája volt.
Ennek ellenére azért megkaptam, hogy milyen vérszegény... 
Nos, be lehet kapni azt a bizonyost :D Tudom, hogy szar vagyok, hogy nem vettem még gyors kutyát ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...