2014. január 20., hétfő

Mikulás Csokikupa


A cím elárulja, hogy nem friss témát fogok kifejteni.
2013-as évünk kemény 2 versenye a sulinkban megrendezett Mikulás Csokikupa, december 8-án.

A haladó/versenyző kúszópálya egy jó nagy szívás volt mindenkinek :")
Orsolya jó úton halad a gonosz bíróvá válás útján és ezt most jól ki is fogtuk :P
Igazából nem lett volna ez olyan vészes, ha 2x ennyi idő lett volna bejárni, meg nem verseny lett volna ;D

Elsőnek Lindával futottam, így még volt időm gondolkozni, hogy mi jön - ja mert persze úgy álltam a rajthoz, hogy bakker, én nem tudom a pályát XD
Ez Tappancsnál se változott:

http://youtu.be/Zep13LgIqAw

Kizárás is lett, de ahhoz képest még nem is metn olyan rosszúl. Egy megtagival meg is úsztuk volna, ha kicsit jobban figyel rám és nem megy el kúszni.

Az agility futam érdekes, de nagyon kreatív módon volt megoldva. Egy pálya volt és azon azon belül volt 3 lehetőség: kezdő, haladó, illetve versenyző verzió. Minél nehezebb volt a pálya, annál rövidebb, ezzel kompenzálva az időt, mivel méretenként volt a díjazás.

Linda nagyon meglepett, soha nem csinált még ilyet, túlpörgött :OOO
de legalább jó volt látni happyzni a kicsikét :) <3 p="">

Tapi az elején totál szétesett, förtelmes kezdés volt. Aztán hintácskát elnézve nem volt rossz.
Csak hogy kizártak.
Csak hogy én meg egyáltalán nem úgy emlékeztem h megugrotta volna az elején rosszul, ezért hála  reklamálásnak és az alátámasztó videónak mini kategóriában 2.-ak lettünk a fini sztracsatellás milka társaságában <3 p="">



 Verseny utáni bandázás ;) Örültke :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...