2013. június 24., hétfő

egy hónapig ismét agility

DSC_0127

Vagyok, vagyok, bocsánat. Tartom magam az előzőekben igértekhez, hogy rengeteg bejegyzés kerül pótlásra most az elmúlt hetekről, de el vagyok havazva és nem nagyon voltak lehetőségeim az anyagok feldolgozásához :S
De ami késik nem múlik :)
Szóval még Magyaro.-n voltunk végre ismételten agility pályán lehettem, ami már nagyon-nagyon hiányzott (L) Istenem (L)


DSC_0141


Nem voltak nagy elvárásaim -kivételesen- csak örültem és ki akartam használni az alkalmakat <3 p="">Azonban kutyuskáim megleptek, -szintén kivételesen- kellemesen, az agility megvonása úgy tűnik pozitív hatással volt az ő teljesítményükre is, ugyanis eléggé odatették magukat.
Annyira meleg azért nem volt, de korrekten teljesítettek, annak ellenére, hogy tényleg -ismétlem- baromi rég voltunk edzésen...
Kecsón úgy igazából januárban, ami azért nem most volt :/ :S
 :(








Persze vidózni kellett, mert miért is ne :D
(Sőt még szuper képek is lettek, amiből kettőbe nagyon bele vagyok <3 p="">
DSC_0150

Elsőnek Tapika drága, akit nagyon-nagyon <3 nbsp="">


Viszonyítva baromi jó (L)
(Sajna az első körben volt egy kisebb-nagyobb baleset sajna -a séta ellenére- de utánna már ment, mint az álom :) )

Technikai okok miatt Licsikének sajna csak az utolsó köre van meg, a tempó nem turbó, de amúgy ő is nagyon ügyike a bundájával <3 nbsp="" p="">

Szóval technikai problémák...
ebből született meg a következő videócska :D



kicsit tükrözi az edzési állapotokat ;D

DSC_0126                          DSC_0123 

Sajnos Lindáról nem lettek képek, de így is örülök a tapisaknak.

DSC_0122



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...