2011. június 16., csütörtök

szeminárium

hazaértünk a versenyből, de köv. nap már indultunk is agility szemináriumra
a sulinkba, amit Herendy Vera tartott



img012


elején nem nagyon örültem h egyből egy 3 futamból álló verseny után lesz
de végül úgy voltam vele legalább szokjuk a több napos, folyamatos agilityt
csak hát reggel megint nem voltam benne biztos h jó ötlet volt, ugyanis máskor majd
kicsattannak, olyan boldogan szoktak belevágódni a kocsiba...
nos hát ez reggel nem volt tapasztalható, mert nem h csak
ők, hanem én is fáradt voltam
nah hát gondoltam ez így nagyon jó lesz...
amikor odaértünk már kint volt a pálya, és a maxik voltak rajta...
kipakoltunk, kutyát sétáltattunk
majd szemügyre vettem a pályát és h hogy is kéne csinálni...
hát...
na jó, jöttünk mi...megkaptuk a pályarajzot is, meg csokit energiának :P majd megbeszéltük a pályát, és h mi lenne a harci feladat...
jó! felfogtam, bejártam, csak hát h én ezt tuti nem fogom tudni lefutni
egyszerűen úgy gondoltam képtelen vagyok rá...

végül sorra kerültünk Tapival (Lindát is elvittem, de csak Tappanccsal voltam pályán)
hát az állam teljesen leesett...
csak párszor kellett újrakezdenünk, vmint baromi gyors volt
nem hittem el
hihetetlen volt h ezzel a kutyával versenyeztem előző nap
húúú ha versenyeken is így nyomnánk, mint edzésen
miután mindenki lefutotta a pálya első felét (16. aksiig) (igen, 2 részre volt szedve és még így is volt vele feladat)
tartottunk egy kis ebédszünetet
majd folytattuk a pálya 2. felével
(az egy fokkal könnyebb volt, mint az 1. )
majd végül mindenki lefutotta egyben is
fúúú hát nekünk elsőre hibátlan lett, mindenhol odaértünk ahova kell és a tempóval megint nem volt problémánk


sajnos vidit asszem nem tok majd hozni

mert Ivett gépéről elveszett v mi, a második fele, meg az egybe lefutás meg azt hiszem eleve nem is lett felvéve

minden esetre egy felejthetetlen nap volt és hihetetlenül jól éreztük magunkat


köszönjük Verának h eljött, és az edzőnknek h megszervezte ezt a 2 napot
amit egész végig az agilitynek szentelhettünk
vmint az osztályomnak h megértették miért hagytam ki első osztálykirándulásunkat
és ráadásul másnap nagyban érdeklődtek h h sikerült


vmint még vmi fontos
nem tom ki mennyire tudja, de idén is Magyarország (Gyula ) ad otthont
a junor EB-nek
és a csapatkapitány Vera lett
szerettem volna ha ő is megerősít, ezért a szeminárium után kikértem
a véleményét
nos hát megerősített és megbeszéltük h a táborban is majd ráfekszünk a dologra
tehát eddig úgy néz ki h mi is indulunk a junioron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...