2011. június 13., hétfő

III. Gemenc Vándorkupa (szerkesztés befejezve)



na végre eljutottunk egy Gemenc Kupára
még pedig pontosan a III. Gemenc Vándorkupára, Szekszárdra

emléxem amikor mi még nem régóta jártunk csak suliba, a többiek h várták
az elsőt ....
... egy évvel később, a 2.-ra már én is nevezve voltam, de nem
tudtam elmenni, mert lebetegedtem
... na és végre szombaton eljött a 3. is
( ugyan előtte pár nappal egy ideig megint úgy volt h nem tudunk menni ... )

de végül eljutottunk sikeresen
most végre a sulinkból szép számmal neveztünk
jó sokan voltunk, és sokunk eredményt is ért el
2 pályán zajlott a verseny, mert nagyon sok nevező volt
egy csomó futamot meg akartam nézni, de még a
csapattársaimnak se láttam az összes futamát
szinte örültem h az én 6 futamomon ott tudtam lenni
oda értünk, de már edzőnk ment is bejárni, de közben a
másik pályán a kezdőink már jártak... és így ment ez egész nap
mi a szintes agilityvel kezdtünk, ahol Lindával egy megtagival futottam le
( szegénykémet kinyomtam a szlalomnál ) de olyan kis ügyike volt, h 2.-ak lettünk
még így is nyereményünk egy rozetta volt ( ami tudtommal főként
a lovas versenyeken szokott díjként szolgálni )
Tapit egész végig próbáltam összeszedni, mert ugyan figyelt rám, de láttam rajta h pályán megint el fog kalandozni
hát végül így neki is sikerült összeszednie 1 megtagadást
ez a 4. helyhez volt elég
utána a másik pályán az open jumping futamaink következtek
elején megijedtem, mert mindenkitől csak azt hallottam h ...milyen rossz a talaj...
... nagyon nehéz a pálya...nem lehet megjegyezni... nem egyértelműek a dolgok... stb...
na hát végül sikerült megjegyeznem, mindenhol a legjobban megoldani, és a csapdákat kikerülni, mint pl. a szlalom előtti rész, ahol egyszerűen csak ívre kellett volna rakni a kutyákat
igen ám... de nap olyan szinten megaszalt minket h azt hittem ott pusztulunk meg a pályán
Linda a zsákoskúszó 3-szori megtagadásával zárta ki magát
Tapi meg szépen összeszedte a hibapontokat itt-ott, így tehát az eredménylista szerint
neki is DIS. lett...
utána jött az open agility
nem volt semmi gáz, csak látszódott már rajtuk/tunk a meleg és a sok futam hatása
Lindával lett egy megtagadásunk a vége felé a kúszónál
Tapi is ügyes volt, szépen rajtolt meg minden, viszont amikor odaértünk a szlalomhoz
egy baba elkezdett üvölteni...
Tapi eléggé megzavarta
de a röhej az h előtte, meg utána nem hallottam sírni, se más futamánál, se amikor mi
a pálya másik részénél voltunk
biztos Tappancsnak nagyon vérszomjas kinézete van
VÁÁÁ vigyázzon mindenki :P

na de amúgy ott a pályán nem tartottam ennyire viccesnek
... na de hát benne van a pakliban, a babák már csak ilyenek... Tapikának
meg szabad rám figyelnie

(szal open futamoknál gőzőm sincs hol és hanyadikok lettünk, mert kicsit össze-vissza van írva
az eredménylista )

és majd el felejtettem
hála Hellának ( aki intézet ) és Rasztisnak ( aki megcsinálta )
Tapi hivatalosan is le lett mérve (34 cm)

vmint baromira büszke vok a csajszimra, mert máskor a kutyaiskoláig nem bírja ki,
mos viszont nem h Kecskemétig, egészen Szekszárdig, oda és vissza kibírta
nélkül
ááá jobban örültem neki, mint más a helyezésének
az élet "apró" örömei

és h magamról se feledkezzek meg :P én "ügyi" voltam, mert máskor 2 futamtól
a halálomon vagyok, most viszont a 6 futamot sokkal jobban bírtam

hozok képeket is
(agis persze megint nuku rólunk )

elmaradhatatlan gagyi útközben készült képek



3 futam után



itt már azért kezdtek ébredezni:



már aki :P


álmos fej


büszke fej








ja és bemutatom a "legújabb kutyámat", Koalát

és elmondhatom, h Lindának nagyobb a bundája, mint 1 sheltienek

cuki lábemelés

még több kutyám lett
sőt az egyik A2-es :P

Tapi takar

na de összeállt az a csoportkép

a kecskeméti különítmény egy része, hiányosan + a jászberényi csapat képviselői



Vidik:
Tapi


versenyzédi tempónkhoz képest gyors végre nem sétált a zónásokon de hát edzési sebességenktől azért távol van ez még...
úgy tűnik open agilitynél jó ötlet volt cukkolásból inditani
amikor hintánál vagyunk lehet látni (és hallani) ahogy képbe kerül és bezavarja a kicsi és hangos emberke Tapit
hmmm... majd legközelebb evakuálom a pálya környékét XD

Lindám


hát Hellát megtámadták a várvavárt UFÓK

de am nekem tetszik kár h kinyomtam szlalomnál
open jumpingnál hála az égnek nem azt a FOST nyomták be "zenének"
( ezt létfontosságú volt megemliteni XD )
am pálya 2. felétől, mint akik a sivatagban agilityznek
deee én legalább nem felejtetttem el a pályát :P
open agilitynél úgy tűnik megvizsgálta a számokat
kúszónál meg igazán lehettem volna hátrébb


húú raktam kemény 3 -t
a vidikhez hihetetlen





újra fotóztam Lindát, mivel az előző képek sárgák lettek
nos hát ezeket meg talán nem fénnyel szemben kellett volna csinálni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...