2010. szeptember 13., hétfő

Kecskeméti CAC 2010


Végre eljött az ősz, amikór már hagyományosnak mondhatóan megrendezik a kecskeméti kiállitást (L)
alig tértem magamhoz a szombati versenyből, már mentem is kiállitásra :P
( habár kb. 1 órával később vergődtem ki, mint terveztem :S)
az előzőekkkel ellentétben, most csak 1 napos volt a kiállitás, és nevezők is jóval kevesebben voltak :(
délelőtt viszont többen voltak, mint vártam :D
ja és hatalmas sár volt, ami csak egyre nagyobb, és nagyobb lett :S
a cipőm, de még a nadrágom alja is saras volt :S
eső viszont szerencsére nem esett, sőt !
a végére még a nap is kisütött és elég meleg volt ;)
sok ismerőssel találkoztam :D
Hellának és Orsinak pedig gratu ;)
és a szomorúbb része:
a képek naon rosszakk letek :S :(
nem tudtam a végéig maradni :S
és ami a legrosszabb:
nagyon sajnálom, h jövőre nem lesz Kecskeméten kiállitás :´( :(
meg most a városban sem láttam plakátokat h hirdették volna a kiállitást :(





Orsi :D














Hella:

















de am jóóó nap volt :D
csak valyon mi lesz majd jövőre :S már most hiányolom :(

még pár száz kép itt:

http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/kiallitas/kmet10/

bocsi a képek minőségéért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...