2010. szeptember 11., szombat

I. Rákóczi Agility Kupa



Szeptember 11.-én került megrendezésre, az I. Rákóczi Agility Kupa Rákóczifalván :D


elég sokan jöttek el a
kecskemétiek közül

Nevezettek:
Ivett-Astor, Ynka
Orsi-Wip
Márti-Suzy

Erika-Murphy
Csilla-Berry
Emese-Finn
Én- Tapi
+ a kisérők









Tap
panccsal indúltam kezdő mini kategóriában ;)
Az egész versenyt én kezdtem el :P
( mert a kezdő minik kezdtek, azok között pedig én voltam az 1. )
jha és ha ez nem lett volna elég akk megjegyzem:
csakis 1x jártam be a pályát normálisan :S :P
( ezt nem részletezném tovább)





nah tehát én kezdtem agility futammal, és háth az időt nem inditották el, szal
még1x lekellett futnom, és a kettőt "összegyúrták" , igy született meg az eredmény
az első naon szarul sikerült :(

a második az meg hozzánk képest baromi szép volt (L)
itt 1.-k lettünk :D

mind 2 agility futamot esőben futottam le :S
( de utána viszont nem esett az eső, és sár sem volt)

a jumping pálya futós volt
itt egy megtagink lett, ezzel 2.-ak lettünk ;)
öszetett eredményben pedig 1.-k
lettünk :D :D
a végén váltó versenyt is rendeztek
be is neveztünk kecskeméti vagányok névvel ( nem volt más ötlet :P )
ami a következőkből állt:

Orsi, Wip, Erika, Coral, Én, Tapi
de végül lemondtuk és hazajöttünk
1épkénz ilyen kis, családi hangulatú verseny volt
;)
csináltam képeket amik a szokásosnál is rosszabbak lettek :S

a videó Ivettéktől:
köszönet nekik érte ;)






















kép
eim:


















többi itt :S
http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/v/rakoczi/

másoktól (L) :

köszi Katinka, Márti és Ivették :D


3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...