2016. június 16., csütörtök

Hetény, én így utállak

Hetényegyházán a rosszindulató, fogyatékos parasztok ingyenes letelepedés kaptak anno vagy tényleg ennyire egy primitív, elmaradott, szánalmas országban élünk?
Haza érve a munkából kikapcsolódás képpen gondoltam egy nagyot és elindultam kutyát sétáltatni. Tudni illik anno rengeteg bántást kaptam ez miatt itt, volt, hogy seprűvel vágtak rá az öreglányomra, nekem jöttek, hasonló nyalánkságok, így már csak ezer évente egyszer járok el itt a környéken sétálni, inkább marad a kutyaiskola, versenyek vagy kocsival beutazás Kecskemétre.
Szóval vettem a bátorságot és elindultam. A legrövidebb úton szoktam "kiosonni" a töltésre, hogy minél kevesebb konfliktusba kerüljek bele. Ez kemény 3 utcarészt takar. 3 kutyám pórázon, éppen párommal telefonálok, majd lerakom a telefont mert Linda a nagy dolgát kezdte el végezni. 3-ból 2 pórázon teli kakiszsacsi tartó. Éppen nyúlok a zsacskóért, amikor egy kedvesnek kicsit se mondható helyi lakos üvöltésére leszek figyelmes, miszerint takarodjak innen nagyon gyorsan, illetve menjek a jó qva nagymamámba, meg látta, hogy szart a kutya. Közlöm vele hasonlóan szép hangszínben, hogy éppen a zacskót veszem elő, mi járunk kutyaiskolába, versenyekre, meg megkérdeztem, hogy az övé-e a terület. Nem. Hát akkor ott sétálok, ahol akarok, illetve ha zavarja a kutyaugatás, minek van kutyája, költözzön a belvárosba panelba.
Egyszerűen nem hiszem el, hogy folyton ezt kell elviselnem, főleg úgy, hogy Hetényegyházának nem túlzok, ha azt mondom, kb. 0,1%-a veszi fel a kutyája végtermékét (mondjuk nem is sokán járnak sétálni), meg engem ugat le olyan, akinek ritka csabzottak, gusztustalanok a kutyái. Kutyakozmetikusok meg vagyunk ketten a 10.000 lakosból és én vagyok a szar....
Németországban naponta többször jártam a szép folyópartra sétálni, teljes nyugalommal, kikapcsolódni. Itt meg marad a gyomorideg... Szánalmas, 
primitív Magyarország, én így utállak!

2016. május 25. Kecskemét-Hetényegyháza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...