2016. május 29., vasárnap

Kutyás 21


Tegnap ismét bebizonyosodott, hogy mennyire kicsi a világ.
Legalábbis Kecskemét tutira.
Egyik - nem kutyás - barátnőmtől kaptam egy shelties poharat, majd kiderült, hogy az agilitys csapattársam csinálta, ugyanis náluk töltötte a gyakorlatát (tehát nem is csak arról van szó, hogy a kecskeméti x gravírozási lehetőségből pont hozzájuk sétált be)

Nagyon imádom <3 p="">



A másik kutyás merényletet Anita drága követte el :D 
Újra is újra lenyűgöz, tavaly november óta vagyok a tortái csodálója (akkor láttam elsőnek alkotását)
A rózsaszín tortára megformázta az én 3 kiskutyámat még kisebben, illetve felkerült még 2 hibiscus is (kedvenc virágom)




 Linda lett a legcukibb :D <3 p="">(Nem kapkodtam el a torta felvágását, a figuráknak pedig a konzerválásán gondolkozok)






Igaz munkával kapcsolatos, de szintén kutyás, páromtól egy nagy, stabil, ugyanakkor kicsire összecsukható, könnyű camping asztalt kaptam, így megkönnyítve a házi kutyakozmetikázásokat.
Kedvenc márkám a quechua :D


Másik két tortámról, meg a sütimről nem hozok képeket ;) Bruhaha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...