2015. május 19., kedd

"Salomon speedcross 3?"



Közeleg a szülinapom, így előlegben megleptem magam váratlanul egy "salomon speedcross 3" terepfutó cipővel.
Igazából mivel baromi drágák a salomon cipők, egy jó darabig még nem terveztem beszerezni egyet, így próbálni se próbáltam még, nehogy elcsábuljak.
(Azt azért eldöntöttem már, hogy szép világoskéket szeretnék majd)

Azonban történt egy szomorú dolog... Megpillantottam az interneten egy használtat. Szépen tovább görgettem, hogy nem kell nekem, másnap azonban lelkiismeret furdalásom lett, hogy csak nem kéne figyelmen kívül hagyni.
Elkezdtem nézegetni, hogy használtam is baromi drágák, így ráírtam a tulajdonosára. Még megvolt.
Megbeszéltünk egy találkát. Felpróbáltam. Úgy nézett ki méretben pont passzol. Kéknek nem kék, de a másik nagy színem - amit elnyomok - a rózsaszín (na meg hát jelentős benne a fekete is).
A tervezettnél még olcsóbban történt meg az adás-vétel, így potom összegért jutottam hozzá.

Nagyon, nagyon örültem neki. 
Igen, örülTEM :D
Mert aztán erősen gyanús, hogy hamisítvánnyal állunk szemben, dehát már késő. 
Megvettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...