2015. április 11., szombat

Kiképzésvezető lettem


Gondoltam tovább mélyítem kapcsolatomat az agilityvel, s új vizekre kezdek evezni, legalábbis egy új dolog megalapozása állt szándékomban, amikor jelentkeztem a MAGISZ által szervezett 2014/2015-ös Agility kiképzésvezetői tanfolyamára :)
Igazából bármilyen nemű elvárás nélkül mentem oda, de nagyon élveztem és rengeteg hasznos előadáson vettünk részt, sok apró fortélyt megtanultam, amiről korábban nem tudtam, mekkora jelentőséggel bír, valamint letisztázódott bennem pár dolog. (2 gyakorlati foglalkozásra Dakar is velem tarthatott)
Így utólag még a megfagyásokat is elfelejtettem ;)

Az igazán komoly, keményfedeles bizonyítványom (L) :)


és az ünneplése Budapesten  a frissen vizsgázott társakkal :) 

és Kecskeméten a családdal :)



Boldogság, boldogság, a vizsgázott "kecskeméti" különítmény :)


és az összes új kiképzésvezető :)


Remélem egyszer teljesen teljesülni fog az álmom, addig is segíten annak, akinek tudok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...