2014. március 15., szombat

Noszlopy-parkozás


Szerveztünk egy Noszlopy-parkos közös garázdálkodást. Bár sajnos hiányos volt a Lekááá, mint kutyák, mint Orsi tekintetében, egy kellemes napot tudhattunk magunk mögött. Ezúttal sajnos Tapit nem tudtam magammal vinni, ezért csak Linda tartott velem.


Voltunk már buszon, de utazni még nem utaztunk vele, ezért kissé izgultam is. Előtte vettem szépen textil szájkosarat is a fenevadnak, jegyet, szépen felavattuk a hordozótáskánkat is, miegymás. 
Nagyon-nagyon-nagyon büszke voltam a leányzómra, ugyanis embereket megszégyenítő módon jól viselkedett a buszon! Példát vehetne róla a nagy többség! Teljes mértékben kifogástalanul viselkedett, jobban nem is viselhette volna. A táskában volt végig, csak a fejét emelte ki, nem akart az ölembe se mászni, nem tetsző szájkosarat is elviselte minden zokszó nélkül, miközben tudom, mennyire idegesíti őket.
Meglepetésemre mindkét buszsofőr nagyon aranyos volt velünk és igaz meghúztuk magunkat, meg alig lehetett észrevenni a táskában, semmilyen beszólásban nem volt részünk.
Tehát kivételesen nagyon kellmesen csalódtam.






















A Healthy-Fly új reklámarca, ha már kb. 60 frisbee-vel van teli a szobám :"D ^^





Kicsikém <3 p="">



Hatalmas dilemmák közepette igyekszem kiválasztani a szoknyám színét

Frisbeeztünk, trükköztünk, tortáztunk, hülyültünk, sétáltunk, fotóztunk, csatlakoztak hozzánk mások is kutyákkal, stb. Összességében elvoltunk és elütöttük az időt közösen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...