2013. november 8., péntek

Okt. vid. 1.


Októberben több videózást is terveztem, hogy visszanézhessem mit is művelek manapság a pályán.
Nos technikai problémák révén ez nem igazán jött össze (igaz Timike :P (na meg művésznő? :P ))
Még mekkora szerencse, hogy akad egy pályám :P
Végre kijött a veteménye és újra van nagyobb helyem ^^

Első körben egy idei VB pályát raktam ki, elején egy aksi minusszal, meg a végének a lecsapásával.
(Azt hiszem az egyetlen normális pálya (nem néztem végig az összes pályát, csak párat láttam))



Nem igazán vagyok megelégedve vele.
Jobban megerőltethettem volna futás és ívre rakás terén...


De nem is hagytam annyiban! Lefutottuk másnap is, az talán jobb lett ;)
(Hát igen, ezt van ha az emberre nem tud ki rászólni kivülről (3. aksi utánni rész "pont jó" szögből van felvéve, fogalmam se volt, hogy ott ilyen borzadalmak történnek -amúgy igen, fincsi, ha ottmaradok körívet adni a kutyának, lehet teleportálni szlalom előtti ugróhoz >< )

Azért látszik az is, hogy mini kutyákhoz vagyok szokva :D Kiugrások azért annyira nem voltak beleszámítva részemről. Vicces még, hogy nekem már videórol is Licsike mennyivel kis simulékonyabbnak tűnik :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...