2013. október 29., kedd

Firka újratöltve


                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Nos igen, hosszú idő és a photoschop-os korszakon után ismételten visszatértem a firkáláshoz. Igaz nem teljesen önszántamból, az élet lökött felé, mondhatni "kényszerből"...
Szerintem rossz húzás volt... Nem tudom véghez tudom-e vinni a túlélési célomat... Remélem azért erre elegendő leszek..



 Természetesen ha már rajz, jelen van a szűklátókörűségem... Miért is ne ;D Érdekes, azért volt aki el tudta fogadni... Na de ez van. Azért nem csak kutyásak vannak (csak erősen túlnyomó többségben szolgált témának :D )
Most jut eszembe, hogy gépen hagytam a többi kutyás összedobást.. ... De mind1 már, hozom ezeket, ha már elkezdtem a bejegyzést, úgy is baromi ritkásan írok egy éve ;)
Többit majd máskor.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Tudtam én, hogy nem vagyok jó, de egy kis reménysugár után persze megkaptam a kritikákat, mindenféle biztatás nélkül :D Pl. ennél a Tapis portrénál, hogy "első szenes művem?" Hát... 4 éve csináltam szénnel párat, azóta semmi... Lényegtelen is: túl festékes hatású... (Borzalmasan nézett ki a határozott vonalakkal. olyan volt mintha ráhánytak volna :D Elárulom, ez már az 5 milliószor jobb verziója)


 Nagy ritkán esik meg, hogy elégedett vagyok az általam végbevitt dolgokkal kapcsolatosan. Nos a ritka pillanatok egyike volt a következő alkotás után tapasztalható. Jobban sikerült mint gondoltam, a nagyobb gömbtől szinte el voltam olvadva. Felesleges volt, kérem szépen, ez csak a "viszonylag jó"-t vagy a "ez még nem is olyan rossz"-at kapta meg. Persze hibának csak a háttér hiánya lett felhozva, egy színű háttért pedig csak tudok már felvinni :) Én ezt nem véltem hibának, hanem azt akartam bemutatni, hogy hogy ábrázolok, minél több művön, szóval igen, bizony kihagytam sok helyen, de ugyan már...


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...