2013. szeptember 6., péntek

Közös "használjuk ki az utolsó napokat" agi


Én most így elmondhatom, hogy a nyári szünetem kemény 4 napos volt. Imádtam ;)
Ezután el is kezdtem visszarázni magam (amibe persze, most a suli és miegymás rondít bele...) a kutyázásba.


Egyszer volt egy kultúrális, mindenfélés közös sétánk Hellával -na jó, nem igaz, sétánk az több volt :D -
Hát kreativitásunk határtalan és rájöttem egyre veszélyebb, ha mi ketten összekerülünk :") De most komolyan...  Több szempontból is.
Na de nem baj, hisz mi amit utálunk, még azon is segítünk ;) -mint kiderült - de csak mert ennyire kedvesaranyosak jók vagyunk ;)

Jól van, elég lesz, mert még megered a billentyűzet a kezem alatt, evezzünk át a következő napra:
AGILITYYY
Én biztosítottam a pályát, Hella meg alkotott - nem nagyon szeretem magam megerőltetni saját pályával ;) -

Még pakoltunk Tapika beadta a derekát Shelley folyamatos bombázásának, így végül tényleg nagy spanok lettek ;D Tapi drágaságom remélem azért a rossz dolgokon kívül mást is el fog tanulni újdonsült barátocskájától ;)
Ez dokumentálva is lett a nagy pillanatsorozat Hella jóvoltából:


Persze Licsiéknek meg csak a simi kunyi :P

Természetesen volt kemény agility is ;D szigorúan négy kutyával! Mindkettőnknek, úgy, hogy saját vadállatokkal második kört is! (Vagy talán Linda-Hella közös nem volt? nem tudom már pontosan...)

Agilitys videó csak Shelley-vel való ügyeskedésemről van.
Annyira nem is voltam rossz :D Bár húúú, amikor rákapcsol. Első gyorsításánál csak úgy lestem (meg persze futottam h hú vaze' :D )
De élveztem *-*


Képek ismételten szinte csak Shelley-ről:





Mert ezt muszáj ;D

És mert volt Bömbi is:

4 megjegyzés:

  1. Agilitys akció csak neki ;DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon... Mondtam Erikának a legújabbat, azt csak röhögött rajta, mint a szar :"D

    VálaszTörlés
  3. Nem vágom tutira melyik legújabbra gondoltál, hisz folyamatosan pörögnek az események :D
    De bármelyik is legyen, elhiszem, hisz röhejesenbaromiraviccesek XD XD

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...