2013. május 12., vasárnap

Húsvéti edzésre kirohanás

a bajnok kutyák :D :P


Mert nem élhetek agility nélkül, a locsolkodókat, meg várja a ... ;D

A legutóbbi otthoni tartózkodás agility szempontjából nagyon, de nagyon gyérre sikeredett, ami hatalmas csalódás volt a számomra :( És erről csakis a fostos idő tehetett!!!

Hétköznapi edzés elmaradt ha jól emlékszem, majd jött a vasárnap. Előrre óraállítás, a kedvemcem, főleg, hogy már majdnem egy éve el vagyok szokva a koránkeléstől... elég szíven ütős dolog.
Szóval reggel vegyed érzelmekkel bújtam ki az ágyból és hívtam Erikát, hogy lesz-e edzés. Hideg volt, fáradt voltam, esett az eső... ááá... nem kívánta minden porcikám, hogy a válasz: "Igen, lesz edzés" legyen...
De bakker, mióta nem edzettünk már :'(
Végül persze próbálkozott a nap, de nem, nem lett megtarva az edzés.

Beszéltem Orsival, az ő udvaruk fel volt ázva -mint az országban oly sok minden...-
de hát ott vannak az új ugrói, ki KELL próbálni!!!

Persze meg is oldottuk!!!
Locsolkodókat teljes mértékben lepottyantva kibaktattunk és egy baromi jót edzettünk!!!
Én persze jó nyomorékul mozogtam a pályán, dehát csodáltam hogy bírtam mind a 4 kutyával!

Az időpontot nagyon jól kiválasztottuk, ugyanis azon a napon volt a legszebb az idő, még a nap is sütött!
Én persze jól beöltöztem, utánna meg csavarhattam a pólómat és a trikómat... :')

Hülyültünk és még "versenyt is rendeztük", mert hát megtehetjük :D :P ^^ Bizony
A kutyák nagyon eredményesen szerepeltek a megmérettetésen és végre bátran jelenthetem ki, hogy NAGYON, de még annál is jobban taroltunk, mint az atom és nagyon büszkék voltunk a nehezen megszerzett eredményinkre XD
(Jaj Istenem, ez még nekem is fáááj :')))


Orsitól még majd kunyizok képeket; meg vidókat, majd linkelem, ugyanis azt se tudom...
Egyszer tudtam megnézni furfangos csellel és annyi.
Dehát így is több mint egy hónapos, azóta úgy se voltunk pályán, ráér majd...

a nagyon büszke ebzet 




A BANDA :D ^^
a nagyon cukik, a nagyon bajnokok, mert megtehetjük :P ;D ^^


Újra igénybevettem valami gallery-site nevű honlapot: http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/e/120401/


2 megjegyzés:

  1. Hogyan fértek fel mind a 4-en? :D Szegény Linda és Masni be van szorítva a két kancsi közé :'D
    Én Linda büszke feje :D egyemmeg *-*

    VálaszTörlés

  2. Mindent a cél érdekében TimiKÉM, ilyen a showbiznisz :D :P

    Dús "hajába" tép a szél :D ^^

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...