2012. december 13., csütörtök

kondi nélkül nagy falat


több, mint egy hónappal ezelőtti edzés, még KECSÓÓÓN *-*

a verseny utáni napot végülis csak edzéssel töltöttük
így az arány, amivel az " " otthon" " létet töltöttem 1,5napot agilítynek szenteltünk a 2,5-ből

ha már a versenyt nem érte meg, ez legalább annál inkább *-*
imádtam
örültem, hogy végre újra pályán lehettünk, ráadásul hűn szeretett edzőnkkel (L)

augusztus vége óta persze csak egyszer edzettünk, amiről írtam is
azon kívül semmi, így elég nehéz volt, én is elpuhultam, nem volt/van kondim
elszoktam/tunk az agilitytől

és ha ez még így magában nem lenne elég, az egyik idei VB pályát kaptuk meg :'D >.<

fincsi


ahhoz képest azt kell mondanom nem is volt olyan rossz :)
(bár a német ob pályákhoz képest egy SEMMI :'D )

Timitől kaptunk videjót, aminek most valahogy nagyon örültem :D
(bizonyára az agility hiánya miatt is)


Tapi palánkja mondjuk kimondottan tetszett
na meg a hintánál kapkodás a levegőért XD meg szemüveg igazítás, meghalás, minden >.<

de mint írtam (LLL) (LLL) :)

ja és sok-sok magazint is bezsebeltem *-* :D
bár féltem nem fognak beférni, ezért visszafogtam magam
...amit már persze bepakolásnál megbántam, nem is tudom milyen logika szerint, hisz max. anya bnőjénél hagytam volna, mint így, hogy mostmár soha többé nem lesznek azok az enyémek
vááá
agyfagyás na
:/

ja amúgy itt vannak részletekben, mert Timi csak az egész kört rakta össze :)













Linda:






pedig felvállalom én a hibázásokat is, nincs ezen mit szépíteni ;)

ja amúgy köszönöm még a csajoknak a fogadtatást, ahogy megérkeztünk egyből özönlöttek hozzánk, olyan jól esett, hogy láttam, várnak :) (L)
:*




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...