2011. október 21., péntek

új kúszó :)

DSC04794b


végre, végre, végre *-* ma reggel megpillanthattam drágalátos, újdonsült kúszócskámat :D *-*

mondhatni elég kis érdekes története van :D :'D és "véletlen" került hozzám :)

minden akkor kezdődött amikor megint az e-bay honlapján nézegettem az agility akadályokat :)
(az első kúszóm is onnan van )
és mint már akk is írtam, megpillantottam egy képet... egy képet, aminek hátterében PONT olyan kocsi van mint apukámé :D :P XD
egyből elkezdtem viccelődni h jaj de rendes titokban vett nekem egyet :P XD
( a kúszó is Németországban volt és apukám is XD - még egy véletlen )
el is küldtem neki "viccből" a linket, hogy ó köszönöm, meg minden :'D

ez lenne "az a kép"
$(KGrHqMOKpIE5W!19tj-BO,dV7,bRw~~60_12
(ami már 2x szerepelt itt )




erre azt írta h folyamatban van... na mi a fene :O :D

majd egy kisebb félreértések közepette amikor jöttünk haza versenyről kaptam egy SMS-t h megvette nekem :O vííííííííí

majd telefonon közölte velem amikor megérkezett hozzá, Németbe :D - névnapi ajándéknak lett titulálva ;)

DSC04791b

óóó hát akk az összes akadály mögé vágok egy KIA-t h megkaptam :P XXXXD

DSC04788

ma reggel érkezett meg apa, így reggel nagyjából volt időm gyorsan szemügyre venni a kicsikét
majd délután amikor hazajöttem, gyors lefotóztam és felavattuk a kutylikkal :D


DSC04792b

5 méteres :D

DSC04793b

van hozzá táska is, meg rögzítők ;)
Bild 07Bild 06

DSC04795

a büszke használói ^^
DSC04796


nos tehát ha akartok egy aksit akk szerkesszétek be a szüleitek kocsiját a háttérbe XD hátha :'D
:P

DSC04797b



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...