2011. január 16., vasárnap

edzés 01. 16.

ma is voltunk edzésen;)
eléggé durva, mert tisztára tavaszias idő volt :O
hozok is videókat:
Tappancs
az elején nagyon nehézkesen ment a kúszó-pallós csapda :S :@
ő sem figyelt rám, és én sem mutattam eléggé h mit is kéne :S
sajnos a későbbi javitásunk nem lett levideózva :(
mert h...
0:15-nél sokkal jobb volt h bentmaradtam
0:21-nél kihagytuk az ugrót

Linda:
ma megtanulta a palánkot :D
( ami pont nem látszódik a vidin :( )
ez a bizonyiték arra h rosszul (vagyis sehogy sem) mutattam az elején a kúszónál
Tapinak, mert Lindával már elsőre sikerült ;)
neki is az a futama van a vidin amikor nem maradtam bent sárga kúszó után,
és nála még jobban látszik h mennyire nyögvenyelős

kösziiii Hella a vidiket ;) :D

más...

http://www.expressz.hu/allat_noveny/kutya/hirdetes-24362909/
... csak igy nyilványosan :@
...hát szép :@ :@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...