2010. november 7., vasárnap

edzés november 7.

ma is voltunk edzésen ;)

mostmár lassan mondható agilitynek az amit csinálunk :D
r egyre jobban kezd összeállni mikór, hól és hogyan kell helyezkednem
és amire nem számitottam:
hátsókereszteztünk is, és meglepő módon sikerült :D :P
( mielőtt vki elkezdené, h minek Tapival hátcsókersztezni, igen van benne igazság és
nem is szoktam, de ezen a pályán csakis ez volt a legjobb megoldás és igy nem törtem meg a kutyát és ivreraktam ;) )
kezdek megelégedni magunkkal ;) :P
jah és egy fajin módszerrel is gazdagodtunk :P (L)

sajnos holnap már suli :(

2 megjegyzés:

  1. Olyan hülye kérdés szerintem, de mi az a hátsókeresztezés ?? :$ (:
    Anna & Molly
    (azért lesz Miskolc a nevem, mert anya van bejelentkezve XD)

    VálaszTörlés
  2. háth az agilityben úgye nem csak egy oldalt vezeted a kutyát végig, ha nem átveszed a másik kezedre is ;)
    nah és ezeket különféle módon lehet megcsinálni :)
    ( olasz, francia, hátcsókereszt, kecsker )
    nagyon röviden ez lenne, de végülis ezt úgy igazándiból csak élőben lehet jól elmagyarázni és illusztrálni
    majd küldök netboradon PÜ-ben vidiket ha gondolod h melyik, melyik, oké ?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...