2010. augusztus 24., kedd

agility 08. 22.

most edzésre eljött Orsi is (Ingrides, mivel van másik Orsi is a sulinkban)
ez volt az első edzésük :D
ők is erősitik azok táborát a sulinkból akik nem Kecskemétiek, de mégis Kecskemétre járnak agilityzni ;)
am picit fura, de jóóó volt h több hónap után végre élőben is láttam őket

kaptam Orsitól videót (lasitott) és képeket :


pont az a kör lett lekapva amikór túl előre mentem és nem hajtottam eléggé :S
de mentségemre legyen h következő körökben már jobban vele együtt futottam és jobban gyorsitottam

ezen a pályán kivül még az ivrerakást gyakoroltuk ;)
na meg persze Linda is ott volt ám :D

Orsi képek: http://gallery.site.hu/u/solya/agility/20100822/

remélem még sokat talizunk ;)

1 megjegyzés:

  1. nekem is fura volt... de mindig így járok.. látok valakit, illetve találkozok vele és olyan fura x)
    most egy darabig nem tudunk menni de anya rákattant és már akar menni.. :D meg folyton tanácsokat osztogat hogy mit hogy csinálja :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...