2010. június 22., kedd

új fényképező és új sátor


na manapság úgy tűnik minden új :D
a bőség zavara :S
a ballagásomra kaptam egy új fényképezőgépet :DDD
10,1 mega pixeles, szal szép képeket csinál
3x zoom-os
a tisztességes neve egyépként:
SONY DSC-S930
3 féle szinben van forgalomban: ezüst, rózsaszin és fekete
nekem rózsaszin van, de nem az a giccses fajta, henem szólid, halvány rózsaszin
( ha nem teccik akk igy jártál nem a tiedé, engem pedig nem érdekel, kérdeztem másokat és azoknak is teccet :P )
videózni is lehet vele
szóval mostantól még több képre és videóra lehet számitanotok :D
próba képpen lefotóztam a ballagási csokrokat és 200 valamennyi lett :S
szval nem fog beporosodni, használni fogom jó sokat ;)

a másik új cuccom, ami megint a ballagásom alkalmával került hozzám,
az egy Quechua Base seconds Std sátor (L)
az amelyikkel minden agility verseny tele van, és könnyű a felállitása
( sztem majd azzal az összehajtogatással lesznek problémáim, amivel szét lehet szedni :S )
de naon klassz:
190 cm magas
5 m2
6,4 kg
4-6 személyes
állitólag 2 perc alatt fel lehet állitani
és esőálló
a szállitása nagyon 1szerű
mert viszonylag kicsire össze lehet hajtani ;)
kézben is lehet cipelni, de ha az túl nehéznek bizonyúl, akkór hátra is lehet tenni,
mint 1 táskát
annyi "hibája" van, hogy nincs alja, és nincs hozzá plusz hálószoba
( de kibirom nélküle )


aztért irtam erről, mert nagyon is sok közük van a kutyázásomhoz (sztem csak arra fogom használni őket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...