2012. szeptember 8., szombat

olimpiai simi?


ugyan nem nagy hír, de
szerdán Lindát megsímogatta egy  5x-ös olimpiai válogatott, 9x-es európa bajnok,  az olasz női válogatott volt edzője, akiről Németországban utcát neveztek el :D
ugyan megjegyezte, hogy "nem mindig azt csinálja amit mondasz neki, nem?"
nos mondtam neki, hogy nem,

-főleg, hogy labdáztunk csak :'D (ilyen "frisbee alapozó" szerűen)(meg mondjuk előtte kicsit kint kúszókáztunk (kol.)a kutylikkal, de az se volt semmi nagy, annyi, hogy nem raktam el közben a két kutyát, így volt kis kavar, mert nem értik meg, hogy mikor melyikükkel van munka
bár nem halálra túlpörgős kutyák lévén nem tartom gáznak, ha játék, jutalom van elővéve pörögjenek ezerrel, ne kapcsolják ki magukat
ezt könnyebbnek és jobbnak tartom beléjük szoktatni...
szóval Tapikára kissé negatív kisugárzásom volt, amitől persze Linda bedurcizott
-nem tudja eldönteni, hogy nem rá vagyok mérges...
szóval aksik el, ezután jott a játék Lindával, hogy feloldódjon)

csak kicsit meg van szeppenve, mert azt hiszi, hogy rá voltam mérges
ő ilyen érzékeny lekű


szóval ennyi volt, aztán lehet Tappancsot is megsímogatta, amikor nem velem voltak a kutyák,
mindenesetre én ennél ott voltam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...