2012. szeptember 25., kedd

augusztusi edzés részlet


én még augusztusnál járok, pontosan augusztus 22-nél...
dehát azóta úgy se voltunk edzenni, szal...

kép csak Franziról van, a videó pedig enyhén szólva pocsék, semmi, a nullával egyenlő kb.

nagyon sajnáltam pedig, mert a meleg ellenére Tapika gyújtogatta a rakétákat (legnagyobb meglepetésemre :O ) *-*
Erika szerint hidegrázós volt az eleje :OOO
tény h baromira pörgős volt (ugró, rá merőlegesen zsákos, távol kissé jobbra, hátsókeresztben szlalom)
persze ez nincs meg -.-"
dehát a vége sincs meg, mert a gépen lemerült... -.-"
miért is ne :@
na mind1... a lényeg, hogy Tapi fantasztikus volt *-* (L) :)

amikor Lindával mentem a telefonomat nyomtam apa kezébe, de addigra már kezdett sötétedni, a telefon pedig ilyen ratyis minőséget produkált -.-" (pedig ez már a javított...)
bár ebből is mi látszik? csak egy hátsó keresztes szenvedés a kúszónál...
-mint kb. aki még soha nem látott -.-"
ja meg kitalálta, hogy futás közben, utolsó előtti aksinál felnéz a pályá fenti világítására, hogy mi a franc az :')
azt leszámítva annyira nem volt gáz
kicsit lassacskább volt (Tapi után)
de amúgy ügyike volt

fenomenális videó:


pár kép (ha már csináltam)
 
 

(persze mikor hazaértünk a gép aksija rendben volt, szóval nem tudom mi történt apa kezében vele -.-" )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...