2012. szeptember 17., hétfő

csigatámadás

DSCF1945
történt az júniusban, hogy Tapi drágácskát megtámadta a vad és vérszomjas CSIGAAA :D
DSCF1947 DSCF1948


avagy ő is mélyen alszik mint a gazdája XD
DSCF1949 DSCF1950
"he-he-he, naaagyon vicces, nevess csak ki!"

szóval még a nyáron lementem hozzájuk és láttam, hogy valami fura csíg van Tappancska oldalán...
hát az egy csigának a csíkja volt >.< vááááá
ezt az idiótát még aludt vélhetőleg felmászott rá egy csiga :'D
ő meg ezek szerint mélyen aludt mint én, és nem vette észre >.<
idióta
DSCF1951 DSCF1952
én persze egyből felrohatam a gépért, hogy megörökítsem eme esemény maradványait :D :P

DSCF1946

valahogy így történhetett az eset :) :P XDDSCF1955
ugyanis fekve pontosan stippelnek a nyomok XD

DSCF1954

rendes vagyok, aki nem szeret beégetni másokat
tudom :D ^^


2 megjegyzés:

  1. csigusztámadás :D
    nekem volt 2 afrikai óriáscsigám, és 1x mikor hazaértem kiszöktek az akváriumból-az egyik az emlősök enciklopédiáján volt ( azóta ott a nyoma :D ) a másik meg egy kis makettemen kukkolta a házat :D

    VálaszTörlés
  2. az :'D
    na, szerintem ez akkor az a csiga volt, akkor tanulmányozta az emlősöket
    mi meg valahogy elhoztuk Kecsóról és Tapin töltötték a gyakorlati részt...
    te jó ég, csoda hogy nem vitték el :O
    (de nagy kár is lett volna XD ja bár biztos rájöttek, hogy agytalan teremtmény, nem tudják tanulmányozni :D >.<
    -jó' ván Tápika, szeretlek ám ^^)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...