2012. szeptember 21., péntek

biciglivel futtatás - kezdet

DSCF1650

6., vagy nem tudom hanyadik bejegyzés óta végre elérkezett a pillanat, hogy letudom ezen a fotózáson készült több száz képet :D ;D
DSCF1714 DSCF1652
DSCF1736 DSCF1718

hogy aktuálisabb legyen, a mostani helyzetről:
modhati semmi új, csak éppen felfedeztünk egy új sportot :D (sztem egyedüli képviselőként XD)
méghozzá a vizi terelést
ugyanis még egy úsztatás belefért az idénre (ez most már tényleg utolsó volt)
a dinkák meg a vízben kezdték el hajtani a kacsákat, azok az idióták meg nem repültek el :'D
sajnos a kameraérzékeny kutyáimat nem tudtam felvenni, mert amikor a telefon a kezemben volt, persze csak futkároztak a parton :(

DSCF1715 DSCF1742

még aznap egy hölgy és egy úr odajött hozzám, hosszas regélésbe kezdtek amiből semmit nem értettem, miután látták ilyedt fejemet nem is kellett semmit mondanom, látták nem értem őket >.<
végül neki kezdtek mégegyszer, érthetően és kiderült Tapi iránt érdeklődnek, hogy honnan van, honnan VETTÜK!
há-há XD fizetni kellett volna ezért a kutyáért? XD jó vicc
(jól van, szeretlek ám Tappancs ;D)
naszóval, mert Tapi hasonlít az ő kutyájuk testvérére és azt hitték, hogy tesók :D
há' de megnyugodhattak, nem tesók ;)
jöjjenek csak Magyarországra, mondtam, ott sok ilyen kutya van mint ő :D
de ezek szerint már Bajorországot is elkezdtük meghódítani, csak nem tudtam róla :P

DSCF1737 DSCF1720
DSCF1738
amúgy meg szemmel látható már rég a kutyákon, hogy mennyire szocializáltabbak lettek, jobban hozzá vannak szokva az ingerekhez :)
sajnálom, hogy haza pályán ezt nem sűrűn tudtuk megtehetni...

na de azóta fordult a kocka, sétákon kívül semmi nincs, csak rossz :(

némileg frissbevel próbálom ellensúlyozni, dehát nincs hivatalos korongunk :/ (de már folyamatban, "csak" meg kell kaparintanom őket ;) )

DSCF1739 DSCF1719

tegnap meg végre biciglire pattantunk és utunkat vettük a Mangfallhoz
- már 2 méter után láttam, hogy kemény menet lesz eltolni addig a biciglit besózott seggű Tapikával o.O
10 méter után meg már azon rinyáltam, mikor érünk már oda :'D

na de sikeresen leértünk a folyóhoz, át hídon és uccu neki, teljes gőzzel tekertünk :D
Tappancs mérhetetlenül élvezte, mert most nem kötöttem hozzá a biciglihez, hanem abban állapodtunk meg, hogy most szabadon futkosnak mellettünk
(erre a többség úgy is így csinálja)
azt a fejet látni kellett volna, nem lehet leírni :)
főleg amikor lemaradt szaglásni és gyors előre, mert hát neki kell az élen menni
teljes erővel, a nyelve hátracsapódva, nagyra nyitott száj, őrült szemek teli fehér résszel, a bőr is mintha  lerepülve a fejéről
ááá, nagyon nagy, szakadtunk rajta :D :'D

a tervezett távot gyorsan teljesítettük, így mentünk még egy kört, így összesen kb. -ha jól értelmezem a táblákat és nem csalnak- 6km-t mentünk :)
büszke vagyok Lindára is, nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fogja bírni ;)

bár a végén akadt egy-két gond...
Tapival előre törtünk, próbáltam lehagyni
Linda leghátul gerdával, majd kanyar miatt már nem láttak minket
megálltunk bevárni őket, semmi...
elmentem a kanyarig, hogy ugyan hol vannak már, hisz nem olyan messze még ott voltak mögöttünk, ennyi idő alatt már ide kellett vorna érniük
visszasétáltam a kanyarig, látom Gerda veszi fel Lindát
na vmi gáz van, gyorsan vissza hozzájuk
azt hittem hirtelen minden előjel nélkül nem bírta volna, vagy valami, de nem
amikor már nem látott minket bepánikólt, nem akart tovább menni, visszafele úton keresett minket, remeget, tiszta ideg volt
(ezeket tesóm mondta)
persze mikor már ott voltunk és újra látott nem volt semmi gond
-aj Linda, Linda...

aztán a visszafele út során ez mégegyszer el lett játsza, de akkor úgy, hogy kiabáltam neki, hogy hol vagyunk, gyorsan duracel tartalék akuból, vagy nem tudom honnan levágott egy sprintett hozzám :D

szóval szegényke nagyon fél, hogy nehogy megint utcán kössön ki kóbor kutyaként :(
-még ha tesóm ott is volt vele...
DSCF1744 DSCF1746

DSCF1721
ma reggel pedig olyan történt, ami még sohasem
reggeli séta...
kicsivel több, mint másfél órásra sikeredett, viszonylag sok emberrel és kutyával találkoztunk
(-tök sokan köszöntek is)
végül is szép volt úgy sétálni, hogy közben űvöltött a zene :)
olyan hangulatos volt...

DSCF1748 DSCF1723

biciglivel futtatás ennek ellenére még ma is terve van, remélem egy héten minél többször el tudunk majd menni :)
így legalább kifáradnak mindig -remélhetőleg - és jó kondijuk lesz, meg minden bizonnyal szép izomzatuk is  *-*
(bár az Lindán nem fog látszani, meg lehet Tapin se nagyon, mert ugyan kicsinek tűnik a szőre, de ahhoz szerintem túl nagy azért)
:)

DSCF1646  DSCF1651
látszik az értelem :P

DSCF1716
csak mert hihetetlenül édeskés *-*

DSCF1725 DSCF1750
DSCF1749 DSCF1724
DSCF1727 DSCF1751
DSCF1728

mintha igazolvány kép lenne :D >.<
DSCF1747

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...