2012. szeptember 14., péntek

m.a.t videó


kicsivel több mint egy hónapja volt, a legbénább kör lett felvéve;
DE azért jó érzéssel töltött el a szerkesztése :) (L)

most csak a videót hozom, hisz írni már írtam róla, kétszer is
http://www.tapi-lindi.blogspot.de/2012/08/az-eltunes-oka-mat.html
http://www.tapi-lindi.blogspot.de/2012/08/mat-kepek-masoktol.html


jó kis pálya ez is,  azért látszik mennyit lehet tanulni azzal, hogy mások hibáit lesi az ember (javítja ki) :)
bár ez mint mondtam, nem jó kör volt, kapkodtam kissé, pedig csak azt a 2 részt kellett volna még csak normálisan megcsinálni...
de reggeli előtt volt, nem akartam többieket feltartani, meg hogy haladjunk, mert már akkor is meleg volt aznap
Lindáé meg egyszerűn borzadalom, le is álltam, jó akkor haggyuk, róla nem lesz felvétel alapon, mert nem erőltette meg magát tempó tekintetében...



egy kicsit (hangulatt végett is) képekkel hosszabítottam a videót, na meg a "cápás" képek Lindáról, hogy tükröződjön milyen is volt ő a 4 nap alatt :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...